Tercih döneminde tüm üniversiteler adaylara ulaşmaya çalışıyor, onlara sundukları eğitim olanaklarını ve nasıl bir ortama sahip olduklarını anlatmayı planlıyorlar. Bu dönem üniversitelerin özellikle kurumsal ilişkiler ve tanıtım ekiplerinin çok yoğun çalıştığı ve hedef kitlelerine kendilerini en iyi ifade etmek zorunda olduğu dönem.
Üniversitelerden çok uluslu şirketlere, hepimiz kullanıcılara ulaşmada yeni medyayı kullanıyoruz, öneminin farkındayız. Fakat herkesten farklı, yenilikçi, sıradışı, yaratıcı yöntemleri ne kadar iyi kullanıyoruz? Cesur muyuz? Yoksa herkes gibi miyiz?
İşte tüm bu sorulara yanıt alabilmek için UNITALKS 2017 – Üniversiteler ile Buluşmalar etkinliği, üniversiteler, eğitim kurumları, yeni medyaya önem veren şirketler ile alanındaki profesyonelleri tekrar bir araya getiriyor.
Geçen yıl ilkini düzenlediğimiz "Z Kuşağı'na ulaşmada Sosyal Medya, Web, Mobil Teknolojiler ve SEO'nun Önemi" konulu etkinliğin devamı olan bu etkinlikte, Community Building'in önemi, kullanıcı deneyiminde basitlik, Web teknolojilerinde sıradışı ve yenilikçi yaklaşımlar, Sosyal Medya'da tasarım ve marka bilinirliğini öne çıkarmada en son trendler üzerine konuşacağız.
LYS
Başvurusu
Toplam
Kontenjan
Toplam
Üniversite
Vakıf
Üniversitesi/MYO
Social media was at first a medium to push information. After that interaction became key. Today creating a group of like-minds with high interaction is seen as crucial to keep the attention up and attract new members. Community building showed to be very successful to sustain and to grow. Back to tribes, back to the human interaction.
* Sunum Dili İngilizce'dir.
Kurumlar Web Sitesi tasarımlarında ne kadar cesurlar? Kurumsal Kimliklerini yansıtmada sıradışı tasarımlara ne kadar açıklar? 2017 yılının en yeni Web tasarım trendleri neler? Hangi tasarım yaklaşımı, kimler için uygun? Bu oturumda yeni ve cesur Web sitesi tasarımlarını ele alacağız.
Türkay PALANCIDesign came to instagram and became helpful tool for business and privat accounts. Innovative ideas such as Design-concepts and landing pages inside Instagram attracting attention, followers and help to sale your product or service.
* Sunum Dili İngilizce'dir.
Son kullanıcıların, ürünün yaratıcısı, yazılımcısı veya tasarımcının ne kadar zekice şeyler yaptığı konusunda çoğunlukla hiçbir fikir yok. Yalnızca mevcut çıkıtıyı, kendi hayatlarında maksimum faydaya ulaşabilmek için kullanmak istiyorlar. Peki biz yeteri kadar basit düşünebiliyor muyuz? Yaratıcılığın veya mükemmeliyetçiliğin cazibesinin bizi başka yerlere götürmesine nasıl engel olabiliriz?
Uğur AydoğduMarkaların kurumsallaşma sürecinde yeni medya kullanımı, bu süreçte yapılması ve yapılmaması gerekenler, gelenekselliğin zeka ürünlerine zararları ve marka mühendisliği üzerine
Burak ERDOĞMUŞDisiplinlerötesi İnovasyon Platformu
Tarihi Bomonti Bira Fabrikası
Bomontiada
Silahşör Cad. Birahane Sok. No: 1 Şişli, İstanbul
ATÖLYE, Şişli Bomonti'de yer alan Tarihi Bira Fabrikası, yani Bomontiada'da bulunuyor. Metro kullanacaklar için Osmanbey durağında inerek Rumeli Caddesi Bomonti çıkışından Abide-i Hürriyet Caddesi'ne yönelerek Bomontiada'ya yürüyerek 10 dakkikada ulaşılabilir.
Bölge oldukça yoğun araç trafiğine sahip, ancak yine de araçla gelmek isteyenler için Bomontiada'nın Vale hizmetine sahip olduğunu hatırlatalım. Dilerseniz araçlarınızı bölgedeki İşpark ve diper otoparklara da park edebilirsiniz. Beşiktaş yönünden ATÖLYE'ye ulaşmak için İstanbul Çevre Yolu'na girip, Çağlayan Kavşağı Altgeçidi'nden Çiftecevizler Caddesi'ne girip Birahane Sokak'a sapılabilir.
Atatürk Havalimanı: Atatürk Havalimanı'ndan Metro ile Yenikapı istasyonunda aktarma yaparak metro hattı ile ATÖLYE'ye ulaşabilirsiniz. Ya da Havataş otobüslerine binerek Taksim'de iner, yine Taksim metro istasyonu ile aktarma yaparak metro ile gelebilirsiniz.
Sabiha Gökçen Havalimanı: Sabiha Gökçen Havalimanı Kadıköy ve Havalimanı Taksim arasında hizmet veren Havataş otobüsleri Kadıköy ya da Taksime'e ulaşabilir, Kadıköy'den metro ile Yenikapı istasyonunda aktarma yaparak ya da Taksim metro istasyonu ile aktarma yaparak metro ile gelebilirsiniz.
Etkinlik ücretsizdir. Ancak katılım kontenjanlar ile sınırlıdır.
* Kayıt olduktan sonra tarafınıza bir onay maili gelecektir.
Hemen BaşvurunSponsor olun
Etkinliğe sponsor olmak ister misiniz?
SPONSORLUK İÇİN TIKLAYINEtkinlik Hakkında Bilmek İstedikleriniz
Hayır, etkinlik ücretli değildir.
Evet. Etkinlğin yapıldığı mekanın kapasitesine göre bir kontenjan durumu söz konusudur. Bu yüzden katılımcıların bir an önce kayıt yaptırmalarını tavsiye ederiz.
Etkinliğin yapıldığı mekanın lokasyonu ve etkinlik saati düşünüldüğünde katılımcılara araçları ile gelmelerini tavsiye etmeyiz. Ancak araçla gelmek istenirse Bomontiada önünde araçlarınızı valeye teslim edebilirsiniz.
Üniversitelerin ve diğer eğitim kurumlarının, kullanıcılarına ulaşmak isteyen her şirketin, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Müdürlükleri, Kurumsal İlişkiler Sorumluları, Web Yönetim Sorumluları, Genel Sekreterleri, Öğrenci İşleri Daire Başkanları, Bilgi İşlem Daire Başkanları. Üniversiteler için tercih döneminde üniversiteleri ile aday öğrenciler arasındaki iletişimi en üst seviyede sağlamak isteyenler. Kısacası yeni medyayı kullanarak hedef kitlesine ulaşmak isteyen herkes mutlaka katılmalı.
Hayır, UniTalks'a sadece üniversiteler ve diğer eğitim kurumları değil, daha çok müşteriye ve kullanıcıya ulaşmak, hitap ettikleri kitleye daha etkili bir şekilde erişmek isteyen, her şirket, her kurum katılabilir.
Evet. UNITALKS etkinlikleri belirli aralıklar ile hem tekrar edecek, hem de yeni etkinlikler düzenlenecek.
7 Haziran 2016'da gerçekleşen UniTalks 2016 - Tercih Döneminde Z Kuşağına Ulaşmak" başlıklı etkinliğimizden fotoğraflar
Etkinlik Sorumlusu:
Türkay Palancı
turkay.palanci@3faktoriyel.com
Tel: +90 212 284 40 33
Etkinlik Adresi: ATÖLYE,
Tarihi Bira Fabrikası, Silahşör Cad. Birahane Sok. No: 1 Şişli
İstanbul
Bomontiada